En halv film senare...


Här sitter vi ensamm i M's rum. Vi kollar på en film i väntan på att M ska komma hem. Just nu sitter vi vid varsin dator, då vi tog en paus från filmen. Filmen vi tittar på heter The Holiday.
Världens sötaste film, och precis som alla andra brudar tycker, så är Jude Law såååå snygg. Vilken man !!!

Medeltidsmannen T, tycker dock att fröken Diaz är snyggare. Och det kan jag ju förstå.
Så han ligger där i sängen och drömmer sig bort.. Han önskar att det vore han som satt där i soffan och kysste Diaz...
Ha ha ha


M kommer hem om lite dryga en timme.. Vi hoppas att matchen gått bra, då de spelar mot Ramlösa Södra.

För övrigt har jag inte så mycket mer att meddela Er, så jag får väl återkomma när jag har något nytt och spännande o berätta.

Om ni är sugna på att lyssna på lite go' musik, kan ni söka på Youtube ; Erotic Lounge.. Bra softmusik mm..
Eller varför inte Hed Kandi ?! ;-)

På återseende

// Fru Istid & Medeltidsmannen.



So long - flaggstång

Kommentarer
Postat av: Mackan

Kanon kul

2008-08-25 @ 22:20:18
Postat av: Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på H&M, det funkar :)

2008-08-27 @ 10:43:08
Postat av: malin

Kika gärna in på min blogg om du gillar smink :) Jag kommer med nytt sminktips varje dag! "Dagens Sminkning" brukar vara poppis att följa..! kram malin

2008-08-27 @ 10:55:02
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0