Sittandes vid poolkanten...


Chillout kväll med ljuvligt god Cava & härlig loungemusik...



En liten bild på badviken med kristallklart, ljummet hav. Underbart!!!


Den underbara semestern tillbringade jag på den lilla pittoreska ön Menorca.
Mallorcas "lillasyster", för er som inte visste.
Lååång ifrån massa turister och fullproppade stränder.. =)
Heeeelt underbart, och precis som på bilderna är också havet gudomligt ljuvligt och jätteljummet.
Att det skiftar mellan en grönblå/turkos ton, gör det ännu vackrare!
Det var dessa klippor på bilden som vi dök ifrån.



Dagarna har gått fort på detta sommarlov.
Det har varit mycket kul events och festligheter av alla dess slag.

Bland annat så var vi på en jättetrevlig kräftskiva hos Malin och Erik. Där satt vi över 30 personer, åt och hade det kul.
Malin hade varit så duktig och lagat och bakat all mat själv.
Denna långa bakdag i köket resulterade i mycket gott bröd, goda pajer m.m - wow !!!
Självklart var ju också kräftorna inkluderade på det festligt dukade bordet...
Sånghäftena var dock något utav de roligaste momenten, då jag och Emma snabbt fann vår favorit bland visorna.
Ha ha ha..


Emma och jag.
Vad är grejen med att båda håller på mitt glas?! Haha, nej nu ser jag att Emmas glas är precis bakom mitt.
What so eveeeer, anyways.


Idag har jag varit ute med mormor lite. Det var roligt. hahaha
Tivoli ska bli kul!!


Natti natti på er !!

Adios !


Kommentarer
Postat av: Tim

Hur djup kan en människa bli?... eller inte bli? xD

2008-08-19 @ 23:16:29
Postat av: Erik

Vad skoj att du gilla festen ;) men det var köpta brööööööön ;) haha

2008-08-19 @ 23:22:47
Postat av: Dinesh Ramsaran

You have taken my picture in Menorca and put it online.



Now I am famous biaatches.



Maybe I will become a hollywood actor before my fame will run out? How many girls will accompany me????

2008-08-20 @ 00:08:48
Postat av: Ida

niice!

jag minns faktiskt inte, jag surfade väl mest runt och så hittade jag dig. Ja, jag e från lund, du med?

2008-08-20 @ 09:08:39
URL: http://idarystad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0