The Day Before...

Hejsansvejsan !!

Verkligen förlåt för den sena uppdateringen, vet att jag lovade ni skulle få en hudkrämsspecial här i bloggen, men det får komma nu i dagarna. *Har ju ett liv* ;-) 

Imorgon är det midsommarafton. Man kan ju undra vad alla ska göra den dagen.

Så, vad ska Ni göra ?

Som vanligt under midsommar ska det givetvis regna. Och enligt mina undersökningar så ska det vara mulet från morgon till eftermiagen, men framåt kvällen (runt 18.00) ska det klarna upp.
Vad kul om man ska ha högklackade skor, eller gjort håret.. haha

So girls - DON'T FORGET YOUR UMBRELLA ....

Idag har jag varit borta sen 05.00 imorse, så man kan ju säga att man är lagom trött nu...
Ska bli skönt att hoppa i bingen snart ! :-)

Oh, förresten!
Är det ingen som ska lägga blommor under kudden på midsommarnatt och drömma om vem som komma bli er älsklingsman ?!


Jag önskar er en trevlig midsommarhelg med mycket god mat och syrlia jordgubbar!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0