Bakom hennes stängda dörr...

Hola !!!

Ikväll har en utav mina kära väninner en liten gosse på besök i hennes flickrum.
Jag är så sjukt nyfiken på vad som händer.
Därför ringde jag frökens mobil innan, inget svar, så då ringde jag hem.
Eftersom det var mamman som svarade pratade jag lite med henne och frågade vad hon gjorde.. Hon skulle ta en kvällsfika, berättade hon.. hahaha..

I alla fall så frågade jag, som vanligt på mitt framfusiga , ironiska sätt "Ohh ligger de och hånglar nu" ?! hahaha. Mamman blev helt tyst, och sade; "Ja, hon har manligt besök just nu". haahaha

Jag kan verligen tänka mig henne framför mig, där hon står med telefonluren i handen och hakan i golvet, då hon inser att hennes dotter kanske, kanske faktiskt  ligger och hånglar där uppe på ovanvåningen.. hahaha

Måste påpeka att jag hörde henne småfnissa där på andra sidan telefonluren, så det var nog inte så illa.. Hon har haft besök förut ...

Kan ni tänka er detta scenariot ??! ahahah

Det kan jag och det är så kul !


Och från en gosse till en annan... Så har jag precis fått klart för mig av en söt  vän, att jag bloggar alldeles för dåligt numera!
Han var ute efter mer glöd, hetta och ... ehh passion ?!
- D, ska du ha något sååå säg !!

Och till Erik som trodde att inlägget nedtill handlade om en gosse tror han feeeel. Fel, fel, fel.
kan inte hjälpa att Cecilia är het... ;-)

Imorgon är det friluftsdag i skolan. Först var det tänkt att alla elever skulle vandra från Mölle till Arild, men eftersom skolan inte ens hade råd till att transportera oss alla i bussar, blev det ingen utflykt till Kullen ! Tjuuu, tur det, säger vi.
Nej, istället blir det "fantasifulle" Ulriks fotopromenad... haha eeeeh va ?? Precis. Ingen svårt match, har man en gammal telefon som jag utan camera, är det bara att hänga med gruppen då vi stryker längs Kullagatan, för stt sedan, fint och diskret smyga in på Åhlens för att ställa sig osynligt bakom hästen hängandes med lusekoftor...

Lovar att jag skall göra mitt bästa på fotopromenaden imorgon !

Ojojojo, nu ringer Mrs. X och ojojoj. uppdatering !!!


Adios,

so long - flaggstång


Känns hemskt, MEN.. är det någon som känner igen sitt eget ass, så hojta !!!

Tills dess, sleep tight ....

Kommentarer
Postat av: Mackilush

Tjenawe istids-tant!

2008-09-18 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0