Dancing

Idag köpte jag två paket kladdkaaaaaka. Vad gott !! Jag gav bort de 2 och godis till mormor och morfar. ha ha ha.. Så nu har jag inget kvar :-D

Denna låten är så bra.. Och här är videon från 'So you think you can dance?'

http://www.youtube.com/watch?v=c33KLCjWQ8s

Även Lady Gaga's låt Just Dance är också en partyhit !!!

Blev så förbannad när jag skulle köpa skor idag. Jag var villig att lägga en stooor handpenning på skorna.. haha vad tror ni personalbiträdet svarar då ??! haha..

"Neeeej, det gör vi inte". Ha ha ha loooosers.
Det är ju ändå en garanti för att skorna då är mina. För vem fan betalar över 1000 spänn i handpenning och sedan inte hämtar ut skorna ?!!  Ha ah ah ..
Tell me !!!

Idag gick jag en sväng på stan med Johanna innan hon skulle cykla hem.. kallt som satan är det ute nu för tiden. Lite svårt med jackval mm.. vädret skiftar ju ändå så fort. Tar man på sig en liite tjockare jacka, ja, då är det varmt senare under dagen. Och motsatt och vise versa...

Well well, ska inte sitta här och trada.. för jag ska nämligen pallra mig hemmåt i denna mörka, kalla och blåsiga septemberkväll.. Spoooky !!!

Förresten, såg premiären igår utav kanal 6 nya tv-satsning "Hål i väggen". haha, sjukt så mycket jag skrattade.
Linda Rosing var med, kul att se när hon stor och pillade med håret och tittade ut mot publiken var 5e minut.. haha..

Senare på kvällen var det Bridget Jones.. haha herreguud så kul att se. Den filmen kan man verkligen se flera gånger. Hon är så sjukt klumpig och det gör hela filmen så rolig.

Att Hugh Grant är en riktig charmör gör det bara ännu bättre... graaaaow !!!

Såg förresten i morse att Espresso House öppnat i ny, fräsh lokal på Knutpunkten. Beläget precis vägg i vägg med Skånetrafiken. Perfekt !

Vad har ni gjort idag ?



Jag är helt besatt av fjärilar.. Har flera stycken i mitt rum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0