Gah !

Hejsan,

Det var jättekul på fotopromenaden, jag knäppte bild efter bild, så hela minnet är nu fullt !  He he he ...
Kände att jag verkligen gjorde mitt bästa :)

Har både hunnit med en sväng på Väla samt stan. Träffade Tim och Albin, fick vara smakråd, dofta på herrparfymer och höra det senaste inom skomodet för killar och massa annat kul :) Blev en fika på Espresso House efter all shopping..

Emma var hos mig innan, gick ut med lilla hunden, snällt av henne.. Hon har hund själv så hon kan hon !!! ;-)



Hur många av er läsare är det som läser "Sveriges största bloggar" ?
Vilka föredrar ni helst att läsa och vem är mest spännande eller intressant? :-)

Eller finns det andra, kanske mycket bättre bloggar som ni läser ?! Länka !!!  :-)

För övrigt så tycker jag inte det finns ett skvatt på tv nu i höst... Det är under hösten man vill ligga inne och kolla tv och film, lite tända ljus mm... Och ändå finns det inget braaaa på tv ?!?!?

Vad tycker ni?!?!?

Då det dessvärre inte är någo bra på tv, sitter jag och spelar The Sims.. ahha.
Eller ja, har installerat det, men kan dock inte starta fanskapet !!

F-r-u-s-t-r-e-r-a-n-d-e

I alla fall så blir man besatt av att spela The Sims.. Så kul att bygga, inreda de olika husen. Alla hus med sin egna design och inredning.

Therese tappade hakan när jag köpte mitt Sim spel... hahaha, står 7+ på förpackningen !!! :D


... jag kunde inte brytt mig mindre !!! Ha ha ha ...

Adios !!!


Här är mitt spel :) Sjukt dålig bildkvalite... Men ni ser.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0