Mys och nybakade bullar

Haj !

Nu sitter man här i en stor, gosig stickad tröja i Maries kalla hus.. haha
Var ute lite idag och gick längs stranden, jättefint med solnedgången i den kyligt, friska vinden.

Efter mycket tjat om kylan och 20 frysande fingrar senare var vi hemma igen. :)
Åt lite nybakade bullar som modern bakat, och det satt såå fint !!
Kjell är verkligen rolig. Får magknip varje gång vi skrattar.
Vi två mot Marie.  Moahahaha...

Igår var jag med Lina på salongen och hon blev såå snygg !!

Nu är det snart dags att traska hemmåt.
Tur man inte bor långt härifrån ;-)

Marie sitter just nu fastklistrad i soffan för att kolla på Idol.
Eller så är det bara Peter Jihde som hon är lite sugen på.Ähh, neeejdå, hon håller sig gott och väl till sin boyfriend !!

Jag hör alla falsksjungande röster ut hit till rummet och flinar för mig själv. Jag påstår inte att jag hade gjort det bättre själv, för då hade antagligen både glas och fönsterrutor skrajjat sönder. Ha ha ha ...

Snart är det dags för garderobsrensning har vi kommit fram till.
Har sjukt mycket kläder, oanvända bikinis, bälten mm som bara ligger och tar plats. På nästan alla plagg finns tags och andra diverse lappar kvar.

Det är olika kläder, så som Burberry, RL, Calvin Klein, Seven, Tommy Hilfiger, Hunky Dory, osv. ...

Bifogar bilder vid tillfälle. Snart !!


 
Naaaawe !!! How sweet ! Herr & Fru.


So long- flaggstång

Adios, amigos !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0