ohlaalaa

                                                                                                                                       Haj !!
Nu sitter man här mätt som fan. Alltid när mormor gett mig mat.. haha..
Nu är Cissi i hufvudstaden och shoppar, dricker tjejiga drinkar och flirtar med killarna. Men extra glad är hon för att hon ikväll skall se Coldplaaaaay i Globen !!! Tror det var ikväll , va ??
Så kul för henne iaf !!!

Senare ikväll, 21,00 är det film på TV3. Den här gången var det dags för "Legally Blonde".. Ska vara rätt rolig om jag minns rätt..

Annars är det inget speciellt idag som händer..
Ska hämta ut min kavaj hos sömmerskan, men mer spännande än så blir det inte.. Eller... vi får se, säger jag.. ;-)

Emma - glöm inte dina stayups !!! Ha ha ha ...


Bild från maskeraden i sommras.. Isabelle, André & jag..


Adios !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0