miss-marbella

Jag saknar Marbella.. Såå vackert

i Januari 2009 var jag och en väninna i Marbella. Det var helt underbart och supervarmt. Gott för oss svenskar med andra ord, ha ha.
Senare i Februari var jag och en annan väninna i Åre och rockade loss i backarna.. Inte lugnt.
I Augusti var jag i vackra Italien för att ta tempen på italienarna. Rom hann jag besöka med några nätter i city och lite turistvandring kring Vatikanen. Häftigt!

Senare i vinter blir det kanske Florida... eller att bara stanna hemma och, förhoppningsvis, få uppleva en vit jul.

... Men innan dess blir det Stockholm med en annan väninna, senare denna veckan. Party, middagar, mys på stan. Perfekt!




Från mitt och Maxis sovrum på Mansion Club, Marbella... Underbart.
Så galet, så roligt, så mycket shopping, festande, Infinity och trummor på mattan.. ha ha ha
Ja, kära vänner, listan kan göras lång...


NO WORDS!!! Ha ha ha...


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0